maanantai 7. tammikuuta 2013

Twins have appeared~!



Moro! :D
Me kuvattiin ulkona pieni kuvatarina, jossa Minzy ja Cherry tulevat mukaan kuvioihin! ;) Laatu huononee lopussa, sillä sormet olivat ihan jäässä ja alkoi tulla pimeää... :c  Lukasta tulee musashootti, kun obitsu ja peruukki saapuvat! nwn Luvassa on myös stock-kuvia Minzystä ja Cherrystä. Tässä postauksessa on vain kuvatarina, mutta nauttikaa! <3


KT~ Minzy ja Cherry

*tekee* , ajattelee , puhuu , huutaa , kuiskaa





Cherry: Ha haha! Mä olin eka! Minzy, sä oot toosi hidas! owo 





Minzy:  Eihän meillä ollu ees mitää kisaa! é___é  Muutenki, tääl on ihan sairaan kylmä!




 

Cherry: Ei mul oo kylmä! Mitäs laitoit noi vaatteet? u__u





Minzy: Öh... Meillä on samat vaatteet ja muutenki meil ei oo muita vaatteita! >:(





Cherry: Hih! Ainii... No ei tää kylmyys mua estäny kiipeemästä! =3=






Minzy: Hmph! Tosi lapsellista! En mä nyt tonne kiipee... 





Cherry: Minzy on pelkuri! Minzy on pelkuri! Minzy on pelkuri! :P





Minzy: No ok, mä tuun! >3<





Minzy: No täs mä nyt oon! 
Cherry: Mä olin silti eka. n__n






Luka: *kurkkaa lumikasan takaa* Keitä nuo ovat? ó__ó
  
Minzy: Lopetetaa tää ja etsitää paikka, jossa me voidaa nukkua!

Cherry: Oli ihan tyhmää tulla tänne Suomeen se Sonyan keksimän kilpailun takia! è3é




 

Luka: He ovat samassa kilpailussa kuin minä! Tässä on tilaisuuteni!






Luka: Hei! Olen Luka ja satuin kuulemaan keskustelunne, joten jos vain kelpaa voitte tulla minun luokseni! nwn






Minzy: Ei mennä hänen luokseen, emme edes tunne häntä!

Cherry: Nukutko sitten mieluummin täällä? Me tulemme! owo



 


Luka: Hyvä! Seuratkaa minua ;)



Noin! Laatu on aika huono noissa vikoissa kuvissa, mutta koittakaa kestää! ;D
Kommentteja~?
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti